Лінійне телебачення продовжує лідирувати за кількістю глядачів у США та в інших великих країнах, йдеться в дослідженні компанії Omdia.
Так, в 2019 році на частку лінійного ТБ припадало 63% всіх переглядів телебачення в США, проте це все ж на 4% нижче, ніж роком раніше. Аналогічні тенденції спостерігалися й в інших країнах: Австралії, Нідерландах, Іспанії, Італії, Німеччині, Франції та Великобританії.
Середній час перегляду лінійного телебачення скоротився на всіх ринках, крім Нідерландів. Це єдина країна, де показники перегляду лінійного ТБ не змінилися з минулого року.
Незважаючи на те, що традиційне лінійне ТБ переживає занепад, поки ще даний формат залишається найпопулярнішим серед більшості глядачів. Лінійні перегляди все ще складають більшість переглядів у більшості основних країн, а в Італії досягнуто рекордних 90%.
Що стосується нелінійного перегляду, то головним драйвером зростання в 2019 році стали тривалі онлайн-відео. Даний формат став ключовою областю зростання на всіх ринках завдяки таким відеосервісам, як Netflix і Amazon Prime. Зростання частки такого перегляду варіювалося від 55% в Австралії до 10% в Нідерландах.
У довгостроковій перспективі на збільшення частки онлайн-переглядів впливатимуть зростання числа активних користувачів ОТТ-сервісів, запуск D2C і розширення партнерських зв'язків між гравцями ринку платного ТБ.
Разом з тим, найбільш швидкозростаючим сегментом ринку нелінійного перегляду є соціальні мережі. У середньому телевізійний контент у соцмережах стали дивитися на 10 хвилин більше, і цей показник перевищив всі інші форми нелінійного телевізійного відео. У США середній показник по перегляду ТВ-програм у соцмережах склав 49,3 хвилини, що вище, ніж в інших країнах. Розвиток соціальних мереж також був частково обумовлений масовим зростанням китайського сервісу TikTok.