Станом на липень 2020 року аудиторія соціальних мереж досягла 3,96 млрд осіб або близько 51% всього населення Землі, йдеться в звіті від We Are Social і Hootsuite.
Примітно, що більшість соцмереж забороняють реєстрацію користувачів молодше 13 років. Але якщо врахувати ще й тих, хто зареєструвався на одній з платформ до цього віку, то вийде, що соцмережами користуються 65% населення. Дослідники вказують, що в середньому на одного користувача приходиться 8,8 акаунтів на різних платформах.
За рік активна глобальна аудиторія соцмереж зросла на 10,5%: кожен день в них реєструються по мільйону нових користувачів або по 12 осіб в секунду.
В цілому інтернет-аудиторія зросла на 8,2% (+346 млн осіб), а унікальних користувачів мобільних телефонів стало більше на 2,4% (+121 млн осіб). Якщо дивитися на гендерні показники, то склад аудиторії соцмереж помітно різниться від регіону до регіону. Так, у Північній Америці соцмережами користуються 82% населення старше 13 років, а в Центральній Африці - всього 12%. Жінки становлять 55% аудиторії у Північній Америці й тільки 25% в Південній Азії.
99% користувачів віком від 16 до 64 років використовували соцмережі або месенджери протягом місяця, що передував дослідженню. І на ці цілі щодня йшло в середньому 2 години 22 хвилини. При цьому 40% аудиторії використовували соціальні медіа в робочих цілях.
Найпопулярнішою платформою залишається Facebook із 2,6 млрд користувачів щомісяця, друге і третє місця ділять YouTube з WhatsApp (2 млрд).