Компанія Google представила онлайн-сервіс Keen, який дозволяє збирати контент з інтернету в колекції і ділитися ним із іншими користувачами. Функціонал нового сервісу нагадує соціальний фотохостинг Pintrest, однак працює не тільки з зображеннями, повідомляє TelecomDaily.
Сервіс Keen - це проект експериментального підрозділу, стартап-інкубатора Google Area 120. Користувачам буде доступна як десктопна версія продукту, так і мобільна версія для Andriod.
За словами спів-засновника сервісу Сі Джей Адамса, інструменти Keen дозволяють створювати візуальні колекції на будь-яку тему: від кулінарії до високих технологій. Користувач може придумати назву підбірки і додати до неї потрібні посилання, тексти та зображення.
Концепція сервісу полягає в тому, щоб користувач не витрачав години на пошук у мережі - платформа сама стає місцем обміну контентом між людьми. Також до кожної колекції («кіну») будуть застосовуватися алгоритми Google Search index і машинного навчання, що дозволить пропонувати користувачам відповідний і релевантний контент по темі.
Підбірки, що формуються за допомогою Keen, можна робити приватними або доступними всім бажаючим. Передбачена також можливість запрошувати інших учасників сервісу до участі в створенні колекції. За оновленнями користувачів можна спостерігати, підписавшись на оновлення.