У 2020 році обсяг світового ринку Smart TV зросте на 2,78%, до $181,6 млрд зі $176,7 млрд у 2019 році. Про це йдеться в звіті Smart TV Global Market Report 2020 аналітичного агентства Research And Markets.
Низькі темпи зростання ринку аналітики пояснюють уповільненням глобальної економіки через пандемію коронавіруса.
За прогнозами, в 2021-2023 роках темпи зростання світового ринку Smart TV прискоряться до середньорічного значення у 8,53%, а в 2023 році продажі виростуть до $232,1 млрд.
Очікується, що найбільш швидкозростаючим ринком Smart TV стане Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Проте ключовим стримуючим фактором зростання цього ринку аналітики називають діючий режим оподаткування, оскільки крім податків на самі пристрої стягуються також податки на сервіси, підключені до них.
Головною тенденцією світового ринку Smart TV стане прискорене зростання продажів телевізорів із великими діагоналями. Так, у 2019 році частка продажів телевізорів з екранами до 32 дюймів знизилася до 55%, тоді як два роки тому вона становила 75%. Інший ключовий тренд - вихід моделей з підтримкою 8K Ultra HD. У 2020 році компанія LG представила три нові моделі з 8K, а Samsung збільшив продажі пристроїв 8K QLED у три рази. Провідні бренди поступово замінюють телевізори з підтримкою 4K на моделі з 8K в якості своїх флагманських пристроїв. Також драйвером продажів Smart TV буде зростаюча популярність відеоcервісов.
Провідними світовими брендами Smart TV аналітики називають Sony, LG, TCL, Philips, Haier, Panasonic, Samsung, Toshiba і Hitachi.