У квітні 2020 року кількість переглядів на AVOD-платформах зросла на 148%. Про це говориться в дослідженні сервісу ReelGood, в ході якого було проаналізовано дані 4 млн користувачів.
Так, за останні шість тижнів кількість переглядів на платформах, таких як Disney+, Netflix, Hulu і Amazon Prime, збільшилася більш ніж на 400% у порівнянні з першим тижнем березня. Найбільшу активність користувачі проявили впродовж тижня з 13 по 19 квітня. Зростання переглядів на сервісах із рекламною моделлю склало 148% на тижні з 13 по 19 квітня у порівнянні з початком березня.
Також за час карантину збільшилася й кількість користувачів сервісу. Це означає, що кількість переглядів зросла не лише тому, що глядачі стали дивитися більше контенту.
Варто відзначити, що пандемія коронавіруса змусила сім'ї із дітьми поліпшити послуги зв'язку і модернізувати ШСД-з'єднання для більшого споживання контенту, повідомляє Digital TV Europe.
Згідно з результатами дослідження, в якому взяли участь 19 995 дорослих ШСД-користувачів із США, поліпшили послуги зв'язку 9,7% серед сімей із однією дитиною, 13,7% серед сімей з двома дітьми і 20,9% серед сімей із трьома і більше дітьми. Наявність домашнього інтернету набула значимість під час пандемії для 56% сімей без дітей, для 69% сімей із однією дитиною і 72% сімей із кількома дітьми.
Аналітики стверджують, що сім'ї з кількома дітьми частіше користується послугами SVOD-платформ. Більші родини також вимагають високої швидкості інтернету.