На кінець 2018 року в усьому світі число пристроїв, якi підключенi до інтернету, досягло 22 млрд, повідомляють аналітики Strategy Analytics. Найбільшу частку від цього обсягу (близько половини ринку), як і раніше, забезпечує корпоративний Інтернет речей, трохи більше чверті ринку займають мобільні і обчислювальні пристрої.
За прогнозами, в найближчі роки найбільш швидкозростаючим сегментом стануть IoT-пристрої для будинку, що пов'язано зі зростаючою популярністю систем розумного будинку, які набирають популярність, особливо в нових регіонах. Однак перспективи отримання доходів у сфері Інтернету речей залишаються невизначеними, особливо для постачальників послуг. Компанії, які хочуть заробляти на цьому ринку, повинні приділяти більше уваги бізнес-складовiй і ретельно прораховувати моделі доходів.
Також очікується, що до 2025 року в світі буде підключено 38,6 млрд пристроїв, а до 2030 року - 50 млрд. Деякі сегменти, включаючи обчислювальні пристрої, демонструватимуть низький зріст або зниження, в той час як інші, в тому числі мультимедійні пристрої , будуть продовжувати рости. Ринок носимих пристроїв і підключених автомобілів буде зростати скромними темпами в порівнянні з іншими сегментами.
«З урахуванням того, що до 2025 року глобальна кількість підключених пристроїв досягне майже 40 млрд, перед виробниками напівпровідникових екранів, камер, пам'яті, батарей та інших постачальників супутніх технологій відкриються великі можливості. Штучний інтелект стане повсюдно використовуватися в мобільних, домашніх, автомобільних і комп'ютерних платформах. Оптимізація взаємодії з користувачем на кількох пристроях, операційних системах і призначених для користувача інтерфейсах стане ключовим полем битви», - зазначив старший віце-президент зі стратегічного аналізу Strategy Analytics Девід Керр.