Компанія Furukawa Electric оголосила про об'єднання своїх глобальних операцій у сфері оптичного кабелю під новим бізнес-брендом Lightera, офіційний запуск якого відбувся 1 квітня 2025 року на конференції OFC у Сан-Франциско. У межах цієї стратегічної ініціативи компанія інтегрує три свої підрозділи — Fiber Cable Division (Японія), OFS Fitel, LLC (США) та Furukawa Electric LATAM S.A. (Латинська Америка) — в єдину структуру.
Очолив глобальний бренд Фоад Шейхзаде, який зайняв посаду голови правління та генерального директора, а Голлі Галс стала президентом та операційною директоркою.
«Ми з радістю об’єднуємо наші потужності під брендом Lightera, використовуючи глобальну експертизу для стимулювання інновацій, підвищення ефективності та зростання. Завдяки інтеграції ресурсів ми зможемо краще обслуговувати клієнтів у всьому світі та формувати майбутнє оптичної зв’язності», — зазначив Шейхзаде.
Створення бренду Lightera є свідченням прагнення Furukawa Electric відповідати стрімким змінам у таких галузях, як генеративний ШІ, дата-центри, 5G/6G, енергетика, медицина, авіація, оборона та сенсорика. Нова структура працюватиме в регіонах Північної Америки (NAR), Латинської Америки / EMEA та Азіатсько-Тихоокеанського регіону (APAC), а також охопить глобальний напрямок спеціалізованої фотоніки, підтриманий вісьмома корпоративними функціями для глобальної координації.
Ця модель управління сприятиме підвищенню синергії та співпраці між регіональними командами, що, своєю чергою, покращить ефективність і прибутковість. Вона також посилить розвиток високопродуктивного оптичного волокна та рішень для підключення, стимулюючи інновації на світовому ринку. Завдяки новій системі управління стане можливим швидше ухвалювати рішення та досягати стратегічної узгодженості між різними регіонами. Крім того, ця структура дозволить розширити ринкову присутність компанії та зробити вагомий внесок у реалізацію її Vision 2030, спрямованої на створення сталого й з’єднаного світу.
Назва Lightera уособлює новий етап розвитку, що базується на силі світла та прагненні до технологічного прогресу. І у відповідь на зростальний глобальний попит на швидкі, ефективні й сталі комунікації бренд пропонуватиме інноваційні, адаптовані до потреб різних регіонів рішення на основі волоконно-оптичних технологій. Завдяки стратегічним інвестиціям та сучасним розробкам компанія прагне бути надійним партнером для клієнтів у всьому світі, надаючи продукцію високої доданої вартості, яка сприятиме розвитку галузі та формуватиме майбутнє зв’язку.