Компанія Furukawa Electric оголосила про об'єднання своїх глобальних операцій у сфері оптичного кабелю під новим бізнес-брендом Lightera, офіційний запуск якого відбувся 1 квітня 2025 року на конференції OFC у Сан-Франциско. У межах цієї стратегічної ініціативи компанія інтегрує три свої підрозділи — Fiber Cable Division (Японія), OFS Fitel, LLC (США) та Furukawa Electric LATAM S.A. (Латинська Америка) — в єдину структуру.

Очолив глобальний бренд Фоад Шейхзаде, який зайняв посаду голови правління та генерального директора, а Голлі Галс стала президентом та операційною директоркою.

«Ми з радістю об’єднуємо наші потужності під брендом Lightera, використовуючи глобальну експертизу для стимулювання інновацій, підвищення ефективності та зростання. Завдяки інтеграції ресурсів ми зможемо краще обслуговувати клієнтів у всьому світі та формувати майбутнє оптичної зв’язності», — зазначив Шейхзаде.

Створення бренду Lightera є свідченням прагнення Furukawa Electric відповідати стрімким змінам у таких галузях, як генеративний ШІ, дата-центри, 5G/6G, енергетика, медицина, авіація, оборона та сенсорика. Нова структура працюватиме в регіонах Північної Америки (NAR), Латинської Америки / EMEA та Азіатсько-Тихоокеанського регіону (APAC), а також охопить глобальний напрямок спеціалізованої фотоніки, підтриманий вісьмома корпоративними функціями для глобальної координації.

Ця модель управління сприятиме підвищенню синергії та співпраці між регіональними командами, що, своєю чергою, покращить ефективність і прибутковість. Вона також посилить розвиток високопродуктивного оптичного волокна та рішень для підключення, стимулюючи інновації на світовому ринку. Завдяки новій системі управління стане можливим швидше ухвалювати рішення та досягати стратегічної узгодженості між різними регіонами. Крім того, ця структура дозволить розширити ринкову присутність компанії та зробити вагомий внесок у реалізацію її Vision 2030, спрямованої на створення сталого й з’єднаного світу.

Назва Lightera уособлює новий етап розвитку, що базується на силі світла та прагненні до технологічного прогресу. І у відповідь на зростальний глобальний попит на швидкі, ефективні й сталі комунікації бренд пропонуватиме інноваційні, адаптовані до потреб різних регіонів рішення на основі волоконно-оптичних технологій. Завдяки стратегічним інвестиціям та сучасним розробкам компанія прагне бути надійним партнером для клієнтів у всьому світі, надаючи продукцію високої доданої вартості, яка сприятиме розвитку галузі та формуватиме майбутнє зв’язку.

Схожі матеріали:

Бренд Nokia йде з ринку смартфонів

Компанія HMD Global оголосила про те, що незабаром припинить випуск смартфонів під брендом Nokia. Вже 1 лютого 2024 року з офіційного сайту Nokia зникнуть усі згадки про телефони бренду, включно з каталогом зі смартфонами та кнопковими телефонами.

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya збанкрутував

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya Holdings збанкрутував. Компанія подала заяву про банкрутство відповідно до глави 11 закону США про банкрутство, яка залишає за компанією право на подальшу реструктуризацію, повідомляє агентство Reuters. За підсумками реструктуризації компанія скоротила сумарні борги більше ніж на 75%: з $3,4 млрд до $800 млн. Для реалізації плану компанія уклала з кредиторами угоду про надання ними фінансування у розмірі $780 млн. Avaya розраховує завершити процес реорганізації протягом 60-90 днів. При цьому співробітники, як і раніше, отримуватимуть зарплату, обслуговування клієнтів та робота з партнерами продовжаться. Evercore Group виступає фінансовим консультантом Avaya у процесі реструктуризації. Варто зазначити, що у грудні 2017 року Avaya оголосила про завершення фінансової реорганізації, яка дозволила компанії вийти з банкрутства. Вендор скоротив податкове навантаження на $3 млрд, ще $300 млн перебувають на балансі компанії. До 30 червня 2016 року борги Avaya перевищували $6 млрд, і щорічно компанія змушена була платити $400 млн відсотків. На початку 2018 року Avaya знову стала публічною компанією – вперше за 10 років. Близько двох років тому Avaya була близькою до продажу, але зрештою компанія зупинилася на партнерській угоді. Розробник хмарних технологій для спільної роботи RingCentral інвестував $500 млн у партнерство з Avaya та заплатив ще близько $375 млн у вигляді акцій за отримання ліцензійних прав на продукти та майбутні відрахування. Тепер Avaya активно переходить на нову бізнес-модель, в центрі якої знаходяться повторювані доходи і хмарні сервіси. Частка контрактів, які приносять повторювані доходи в загальному обсязі продажів перевищує 70%.  

Найдорожчим брендом світу знову названо Amazon

Рейтинг найдорожчих світових брендів знову очолив Amazon, випередивши Apple. Про це повідомляє британське консалтингове агентство Brand Finance, яке і складає цей щорічний перелік. Вартість бренду Amazon оцінюється у $299,3 млрд, що на 15% менше, ніж роком раніше. Показник Apple знизився на 16%, до $297,5 млрд. Трійку лідерів замкнув Google з оцінкою $281,4 млрд. Далі у списку розташувалися Microsoft ($191,6 млрд) і Walmart ($113,8 млрд). Всього до рейтингу потрапило 500 компаній, 48 з яких виявилися технологічними брендами - на два менше, ніж минулого року. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки. Вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не мала їх. Крім того, враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність та багато іншого. Показник «Сила бренду» розраховується за допомогою збалансованої системи показників, яка включає оцінку інвестицій у маркетинг, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.

Samsung зафіксував рекордний прибуток

У четвертому кварталі 2017 року корпорація Samsung Electronics зафіксувала рекордний прибуток в 15,1 трлн вон ($14,1 млрд). Зростання досягло +64% в річному численні, проте аналітики очікували показники на рівні 15,9 трлн вон.

LG Display подвоїть випуск OLED-панелей

LG Display готується подвоїти виробництво панелей на органічних світлодіодах (OLED) завдяки заводу в Китаї, повідомляє видання Business Korea.

Останні новини:

Китайське об’єднання Shenzhen 8K UHD Video Industry Cooperation Alliance (SUCA) презентувало новий стандарт дротового передавання медіаданих – General Purpose Media Interface (GPMI). Його створили для передавання відео у форматі 8K, і він забезпечує пропускну здатність до 192 Гбіт/с.

Звертаємо вашу увагу: 21 квітня компанія DEPS не працюватиме.

Цими вихідними команда DEPS традиційно долучилася до Київського півмарафону незламності 2025 - події, що об'єднує не лише бігунів, а й усіх, хто підтримує силу, витривалість і незламний дух України!

Ми працюємо над розробкою професійного навчального курсу з тематики будівництва та обслуговування сонячних електростанцій. Його мета — надати актуальні, практичні та глибокі знання для фахівців, підприємців, технічних спеціалістів і всіх, хто цікавиться відновлюваною енергетикою.

Компанія Furukawa Electric оголосила про об'єднання своїх глобальних операцій у сфері оптичного кабелю під новим бізнес-брендом Lightera, офіційний запуск якого відбувся 1 квітня 2025 року на конференції OFC у Сан-Франциско. У межах цієї стратегічної ініціативи компанія інтегрує три свої підрозділи — Fiber Cable Division (Японія), OFS Fitel, LLC (США) та Furukawa Electric LATAM S.A. (Латинська Америка) — в єдину структуру.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України