IP-телефонія для дистанційної роботи

Через запроваджені надзвичайні заходи у зв’язку з пандемією коронавірусу (COVID-19 / SARS-CoV-2) компанії та організації намагаються вжити усіх розумних дій – дотримуються правил профілактики інфекційних захворювань, змінюють графік роботи, а також переводять значну частину працівників на надомну та дистанційну роботу.

Якщо для деяких співробітників робота з дому – давня мрія, то для інших ця ситуація – більше виклик, що вимагає розв'язання багатьох питань. Наприклад, як зберегти звичні способи зв'язку з усіма членами команди, клієнтами та постачальниками? Як мінімізувати негативні ефекти від різкого переходу до нового способу організації робочого процесу? 

Для чого підключати IP-телефонію співробітникам, що працюють дома?

01

Рішення IP-телефонії можуть бути надзвичайно корисними для бізнесу з дистанційними працівниками:

  • Швидка адаптація до нових умов. IP-телефон просто переміщується на нове робоче місце зі збереженням усіх сервісів та налаштувань. 
  • Надійне масштабування. Збільшення кількості підключених IP-телефонів не позначається на якості зв’язку та надійності системи телефонії.
  • Звичні номери телефонів. Мінімізуються незручності для клієнтів, уникаємо втрат нових замовлень через відсутність зв’язку клієнтів з менеджерами з продажів. 
  • Просте налаштування. Телефон можна заздалегідь налаштувати та відправити працівнику додому. WEB-інтерфейс за необхідності дозволяє адміністратору підключитись і додатково налаштувати обладнання.
  • Доступ до усіх функцій. Після підключення віддалених IP-телефонів працівники отримують доступ до усіх функцій і сервісів телефонії, що були доступні в офісі: корпоративна телефонна книга, голосова пошта, переадресація голосової пошти на email, переадресація викликів мережі мобільного зв’язку, автовідповідач, інтеграція з CRM або ERP, запис та статистика розмов, безкоштовні дзвінки абонентам корпоративної мережі.
  • Керованість та інформаційна безпека. Централізоване управління спрощує всю інфраструктуру зв'язку і забезпечує контроль над обміном важливою для бізнесу інформацією.

Як організувати дистанційну роботу співробітників за допомогою VoIP?

Сьогодні технології дозволяють у короткі строки та з адекватними витратами перенести роботу з офісу в інші місця – що важливо, з мінімальними ризиками для безпеки бізнесу. Технології Unified Communications, додаткові сервіси та функції IP-телефонії дозволяють дистанційним працівникам мати повний доступ до корпоративного зв’язку незалежно від місцеперебування.

02

Коли мова йде про легке та доступне підключення віддалених працівників, розглядаємо кілька можливих варіантів:

Хмарна АТС
(надається як послуга)

Таке рішення означає, що сторонній постачальник послуг несе відповідальність за розміщення, налаштування та підтримку телефонної системи, до якої потім можна отримати доступ через мережу Інтернет. У цьому випадку дистанційні працівники зазвичай можуть підключатись до корпоративної телефонної системи за допомогою настільного IP-телефону, мобільного телефону чи програми на комп’ютері. Крім зменшення капітальних вкладень, хмарні АТС також забезпечують можливість підключення практично у будь-який час та з будь-якого місця. Це ідеально підходить для команд з дистанційними працівниками. 

У випадку використання хмарної АТС, налагодження телефонії для дистанційного співробітника – максимально просте:

  1. Обираємо наявний або придбаваємо новий IP-телефон з широкого асортименту доступних. Наприклад, телефони початкового рівня Grandstream GXP1615, Fanvil X3S або телефони з розширеною функціональністю Snom D735.
  2. Налаштовуємо IP-телефони, додаючи параметри доступу до корпоративної АТС. 
  3. Співробітник особисто забирає телефон або отримує його службою доставки / поштою. Далі лише необхідно підключити телефон дома до мережі Інтернет за допомогою LAN-кабелю або WiFi (з використанням відповідного адаптеру FoxGate WA411 або Snom A210)
  4. Телефон автоматично підключається до хмарної АТС і усі функції корпоративної телефонії одразу можна використовувати. У випадку необхідності додаткового налаштування або якщо з якихось причин був пропущений крок 3 – адміністратор завжди може зробити це дистанційно, через WEB-інтерфейс телефону.

Товари, які допоможуть у випадку використання IP-телефонії з хмарною АТС:


Локальна АТС
(апаратна, наприклад Grandstream UCM62** або програмна, 3CX v16)

Компанії, які обирають сучасні локальні АТС також можуть мати дистанційних працівників. Функції недорогих апаратних АТС можуть бути дещо обмеженими у порівнянні з можливостями, що надають хмарні АТС. Натомість, забезпечується цілковитий контроль за фізичним доступом до ядра корпоративної телефонії та дещо спрощується розрахунок загальних витрат.

Налаштування телефонії для дистанційного співробітника з використанням Локальної АТС зазвичай лише на крок складніше, ніж для варіанту з Хмарною АТС:

  • Після пункту 2 адміністратор системи повинен додаткового активувати та налаштувати функцію VPN. Так, усі актуальні моделі телефонів Snom підтримують open-VPN – необхідно лише встановити на телефон VPN додаток з офіційного сайту service.snom.com. Для Fanvil, Grandstream з підтримкою VPN необхідно перевірити версію прошивки та, за необхідності, оновити її до останньої.

Товари, які допоможуть у випадку використання IP-телефонії з локальною АТС:

Що таке VPN?

Завдяки технології VPN (Virtual Private Network) працівники можуть безпечно отримувати доступ до мережі своєї компанії з будь-якої точки світу. Користувачі VPN можуть належати до різних локальних мереж, що відокремлені та знаходяться на великій відстані одна від одної. Простими словами, VPN дозволяє створити шифрований канал (VPN-тунель), використовуючи звичайне інтернет-з'єднання.

03

Шифрування відбувається в режимі реального часу і значно ускладнює запис або перехоплення передаваної інформації. У випадку використання VPN для віддаленого підключення телефонії, IP-телефон підключається до сервера авторизації та після створення тунелю отримує нову (внутрішню) IP-адресу, стає повноцінним учасником віддаленої мережі й отримує доступ до її сервісів.

Схожі матеріали:

Телефони та рішення Snom збирають нагороди

Чудові результати Snom: 4 номінації та 3 перші призи.

Отримано статус партнера Snom

Компанія DEPS, лідер ринку телекомунікаційного обладнання, отримала статус акредитованого партнера преміум бренду IP-телефонії Snom.

3CX допомагає бізнесу якісним зв'язком під час пандемії COVID-19

3CX, розробник однойменної IP-АТС оголосив, що стандартна версія програмного забезпечення 3CX V16 стає безкоштовною протягом 3-х років для всіх без винятку компаній.

IP-телефони Snom тепер підтримують українську мову!

Днями компанія Snom анонсувала вихід нової прошивки 10.1.49.11 для настільних IP-телефонів з підтримкою української мови інтерфейсу.

Порівняльна таблиця IP-телефонів Snom

Комфортний і швидкий підбір IP-телефону Snom можливий за допомогою порівняльної таблиці.

Останні новини:

Запрошуємо зустрітись на Українській конференції операторів та сервісів (УКОС), яка відбудеться 11 - 14 квітня у захоплюючому Буковелі!

Компанія DEPS взяла участь у Smart Building Forum, який відбувся у Києві 20 – 21 березня.

У 2023 році всього троє постачальників телеком-обладнання досягли зростання показників, тоді як загалом по ринку спостерігалося 5-відсоткове зниження. Одним із них став лідер галузі Huawei, попри спроби влади США та інших країн обмежити доступ китайського гіганта до ринків збуту та новітніх напівпровідникових технологій. Компанія змогла не лише зберегти, а й зміцнила свої позиції, повідомляють аналітики Dell'Oro Group.

На склад надішла довгоочікувана поставка інструментів ТМ Ripley.

Світовий ринок персональних комп'ютерів повернеться до зростання після сильного спаду у 2023 році та найближчими роками залишиться на підйомі. Сприяти такій ситуації мають замовлення корпоративних користувачів та зростання популярності штучного інтелекту, зазначають аналітики International Data Corporation.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України