Навчальний центр DEPS запрошує Вас удосконалити свої навички профілактики і вирішення конфліктів, завдяки участі на оn-line тренінгу «Усвідомлена нейтралізація конфліктів», який стартує вже 09 лютого 2021 р
В даному тренінгу можна брати участь, практично знаходячись в робочому процесі:
- 2 рази на тиждень (вівторок і п'ятниця);
- 6 занять по 2 години: 09, 11, 16, 18, 23, 25 лютого 2021 р. Зручний час занять - початок о 16:00 (за Київським часом);
- загальна тривалість навчання - 12 годин.
Трансляція тренінгу проводитися за допомогою платформи ZOOM.
Основою будь-якої організації є люди (колектив), і без них функціонування організації неможливо. У життєдіяльності організації як колективу постійно виникають і долаються численні протиріччя з широкого кола питань. Зрозуміло, не всі з них потрапляють під визначення конфлікт.
У перекладі з латинської мови слово «конфлікт» означає «зіткнення». Джерелом конфлікту не обов'язково є інша людина. Ним може стати і погана організація праці, і застарілі інструкції, і змінилася кон'юнктура на ринку. Причини конфлікту також можуть лежати і всередині людини.
І нерідко позиції окремих співробітників організації або керівника і колективу щодо трудових питань не збігаються, що може привести до виникнення конфліктної ситуації.
Менеджер повинен вміти передбачити конфлікт — для цього необхідно володіти культурою спілкування, вміти усувати перешкоди на шляху взаємного розуміння, не повторювати помилок, бути самокритичним і володіти собою, дотримуватися етику спілкування з підлеглими, не переносити ділові конфлікти на особистості, бути об'єктивним по відношенню до підлеглих , терпимим до їхніх слабкостей, володіти методами переконання і вміти конструктивно критикувати своїх колег і підлеглих.
Оn-line тренінг підійде Вам, якщо Ви:
- Керівники підрозділів і проектні менеджера, які очолюють команди / колективи для досягнення завдань бізнесу і стикаються з конфліктними ситуаціями всередині команди, нерозумінням і опором з боку співробітників при постановці завдань;
- HR-керівники / фахівці, які бажають допомогти менеджерам підрозділів налаштувати роботу в команді, спрямовану на досягнення цілей проектів / бізнесу;
- Фахівці, які бажають вирішувати робочі завдання без конфліктів, досягати кращих результатів, будуючи при цьому позитивну комунікацію з колегами і керівниками.
На тренінгу Ви довідаєтесь:
- У чому різниця між критикою і зворотним зв'язком.
- Основні види критики. Техніки, правила і тактичні прийоми формулювання критичних висловлювань.
- Як давати іншим якісну зворотний зв'язок: що потрібно враховувати і як діяти.
- Що заважає критикувати добре - наші внутрішні установки і ставлення до себе та інших.
- Прийоми конструктивного реагування на критику (психологічного айкідо, амортизації і інші).
- Природу конфліктів і причини їх виникнення.
- Як розібратися в предметі конфлікту і знайти точки дотику.
- Конструктивні методи вирішення проблемних ситуацій.
- Шляхи досягнення партнерського спілкування в міжособистісному взаємодії - з партнерами по бізнесу, колективі.
В результаті Ви оволодієте:
- Інструментами досягнення партнерського спілкування в міжособистісному взаємодії - з партнерами по бізнесу, колективі.
- Прийомами ефективного спілкування в конфліктних ситуаціях.
Участь у тренінгу Дасть Вам можливість:
- краще розуміти себе та інших;
- навчитися усвідомлювати в будь-який момент часу, що відбувається і як слід вчинити;
- оволодіти навичками усвідомлення власного емоційного стану і стану інших людей;
- опанувати інструментами в усвідомленому управлінні конфліктними ситуаціями, допомоги собі в корекції своїх емоцій і емоцій іншої людини, і конструктивного подолання виникаючих протиріч.
Унікальність тренінгу:
- навчальна група;
- опрацювання наболілих питань, того, що не дає нормально продуктивно працювати і вирішувати поставлені завдання;
- отримання відповідей на свої питання і інструментів для вирішення і профілактики виникнення конфліктів в майбутньому;
- насичене цікаве навчання - інтерактивна взаємодія, індивідуальні та групові вправи;
- підтримує дружня і безпечна атмосфера.
Формат навчання: інтерактивна взаємодія, індивідуальні та групові вправи, післятренінговий супровід у вигляді домашніх завдань і зворотного зв'язку на них.
Вартість участі: 6 занять, 12 годин - 1360 грн. (з ПДВ).
У вартість також входить матеріали тренінгу (презентації), зворотний зв'язок від тренера в ході виконання вами домашніх завдань.
Тренер - Інна Рябошапко. Практикуючий психолог, бізнес-тренер (сертифікат School of Business-Training Art на базі International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (ibstpi), тренер особистісного зростання, сертифікований коуч Leader Business Institute, Coaching ICF Polska in Ukraine, сертифікований інструктор і помічник із впровадження бізнес-освіти в рамках діяльності Інституту підприємництва CISCO.
Для участі у тренінгу необхідно зареєструватися.
Додаткова інформація: +380 66 272 92 27, +380 67 829 59 21