Оn-line Тренінг «Усвідомлена нейтралізація конфліктів»

Навчальний центр DEPS запрошує Вас удосконалити свої навички профілактики і вирішення конфліктів, завдяки участі на оn-line тренінгу «Усвідомлена нейтралізація конфліктів», який стартує вже 09 лютого 2021 р

В даному тренінгу можна брати участь, практично знаходячись в робочому процесі:

  • 2 рази на тиждень (вівторок і п'ятниця);
  • 6 занять по 2 години: 09, 11, 16, 18, 23, 25 лютого 2021 р. Зручний час занять - початок о 16:00 (за Київським часом);
  • загальна тривалість навчання - 12 годин.

Трансляція тренінгу проводитися за допомогою платформи ZOOM.


Основою будь-якої організації є люди (колектив), і без них функціонування організації неможливо. У життєдіяльності організації як колективу постійно виникають і долаються численні протиріччя з широкого кола питань. Зрозуміло, не всі з них потрапляють під визначення конфлікт.

У перекладі з латинської мови слово «конфлікт» означає «зіткнення». Джерелом конфлікту не обов'язково є інша людина. Ним може стати і погана організація праці, і застарілі інструкції, і змінилася кон'юнктура на ринку. Причини конфлікту також можуть лежати і всередині людини.

І нерідко позиції окремих співробітників організації або керівника і колективу щодо трудових питань не збігаються, що може привести до виникнення конфліктної ситуації.

Менеджер повинен вміти передбачити конфлікт — для цього необхідно володіти культурою спілкування, вміти усувати перешкоди на шляху взаємного розуміння, не повторювати помилок, бути самокритичним і володіти собою, дотримуватися етику спілкування з підлеглими, не переносити ділові конфлікти на особистості, бути об'єктивним по відношенню до підлеглих , терпимим до їхніх слабкостей, володіти методами переконання і вміти конструктивно критикувати своїх колег і підлеглих.

Оn-line тренінг підійде Вам, якщо Ви:

  • Керівники підрозділів і проектні менеджера, які очолюють команди / колективи для досягнення завдань бізнесу і стикаються з конфліктними ситуаціями всередині команди, нерозумінням і опором з боку співробітників при постановці завдань;
  • HR-керівники / фахівці, які бажають допомогти менеджерам підрозділів налаштувати роботу в команді, спрямовану на досягнення цілей проектів / бізнесу;
  • Фахівці, які бажають вирішувати робочі завдання без конфліктів, досягати кращих результатів, будуючи при цьому позитивну комунікацію з колегами і керівниками.

На тренінгу Ви довідаєтесь:

  • У чому різниця між критикою і зворотним зв'язком.
  • Основні види критики. Техніки, правила і тактичні прийоми формулювання критичних висловлювань.
  • Як давати іншим якісну зворотний зв'язок: що потрібно враховувати і як діяти.
  • Що заважає критикувати добре - наші внутрішні установки і ставлення до себе та інших.
  • Прийоми конструктивного реагування на критику (психологічного айкідо, амортизації і інші).
  • Природу конфліктів і причини їх виникнення.
  • Як розібратися в предметі конфлікту і знайти точки дотику.
  • Конструктивні методи вирішення проблемних ситуацій.
  • Шляхи досягнення партнерського спілкування в міжособистісному взаємодії - з партнерами по бізнесу, колективі.

В результаті Ви оволодієте:

  • Інструментами досягнення партнерського спілкування в міжособистісному взаємодії - з партнерами по бізнесу, колективі.
  • Прийомами ефективного спілкування в конфліктних ситуаціях.

Участь у тренінгу Дасть Вам можливість:

  • краще розуміти себе та інших;
  • навчитися усвідомлювати в будь-який момент часу, що відбувається і як слід вчинити;
  • оволодіти навичками усвідомлення власного емоційного стану і стану інших людей;
  • опанувати інструментами в усвідомленому управлінні конфліктними ситуаціями, допомоги собі в корекції своїх емоцій і емоцій іншої людини, і конструктивного подолання виникаючих протиріч.

Унікальність тренінгу:

  • навчальна група;
  • опрацювання наболілих питань, того, що не дає нормально продуктивно працювати і вирішувати поставлені завдання;
  • отримання відповідей на свої питання і інструментів для вирішення і профілактики виникнення конфліктів в майбутньому;
  • насичене цікаве навчання - інтерактивна взаємодія, індивідуальні та групові вправи;
  • підтримує дружня і безпечна атмосфера.

Формат навчання: інтерактивна взаємодія, індивідуальні та групові вправи, післятренінговий супровід у вигляді домашніх завдань і зворотного зв'язку на них.

Вартість участі: 6 занять, 12 годин - 1360 грн. (з ПДВ).

У вартість також входить матеріали тренінгу (презентації), зворотний зв'язок від тренера в ході виконання вами домашніх завдань.

Тренер - Інна Рябошапко. Практикуючий психолог, бізнес-тренер (сертифікат School of Business-Training Art на базі International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (ibstpi), тренер особистісного зростання, сертифікований коуч Leader Business Institute, Coaching ICF Polska in Ukraine, сертифікований інструктор і помічник із впровадження бізнес-освіти в рамках діяльності Інституту підприємництва CISCO.


Для участі у тренінгу необхідно зареєструватися.

Додаткова інформація: +380 66 272 92 27, +380 67 829 59 21

Останні новини навчального центру:

Бажаєте вдосконалити власні технічні навички у сфері IP-технологій та краще орієнтуватись в сучасному світі IP-відеоспостереження?Тоді практичний тренінг«IP-відеоспостереження за 1 день (практичний тренінг)» саме для вас.

Відсьогодні знання живуть за новою адресою – Васильківська, 14.

16 і 17 березня пройде актуальний тренінг за темою «Техніки ефективних продажів по телефону».

Запрошуємо на оновлений тренінг з побудови і технічної експлуатації систем відеоспостереження, який охоплює налаштування обладнання MikroTik.

Інші курси:

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України