Запрошуємо на тренінг «Техніки ефективних продажів по телефону»

16 і 17 березня пройде актуальний тренінг за темою «Техніки ефективних продажів по телефону».

  • Досі не знаєте, як розпочати розмову з потенційним клієнтом?
  • Не розумієте, як зробити так, щоб оператори з нетерпінням чекали на дзвінок клієнта, а не боялися його?
  • Намагаєтеся зробити так, щоб не довелося продавати, а клієнт сам захотів купити?
  • Прагнете покращити дохід від збільшення кількості завершених угод?
  • Хочете, щоб клієнт залишився задоволеним від розмови та звернувся повторно?

Відповіді на ці та інші питання знайдете на нашому тренінгу «Техніки ефективних продажів по телефону»!

Тренінг ідеально ПІДІЙДЕ, ЯКЩО ВИ:

  • Менеджер з продажу
  • Менеджер інтернет-магазину
  • Співробітник служби Reception
  • Керівник Call-центру або Contact-центру
  • Оператор Call-центру або Contaсt-центру

Коли: 16 — 17 березня 2022 року

Місце проведення: м. Київ, вул. Васильківська 14

 Чому ми?

  • Навчання буде корисним як новачкам у продажах, так і досвідченим спеціалістам
  • Заняття проводить тренер з різнобічним досвідом
  • Процес продажу розглядається цілісно, від А до Я
  • Завжди розбираємо проблему з різних сторін
  • Під час тренінгу беруться до уваги ваші реальні кейси, а не книжні чи вигадані приклади
  • Учасники отримують якісні роздаткові матеріали, написані простою зрозумілою мовою

 Питання, які будуть розкриті:

1. Підготовка до продажів і телефонної комунікації клієнтами
1.1 Специфіка телефонних продажів
1.2 Принципи та компоненти телефонної комунікації
1.3 Фактори, які впливають на втрату інформації під час телефонного спілкування
1.4 Характеристики мови: темп, тембр та інтонація голосу, паузи
1.5 Підготовка до телефонної розмови
1.6 План і сценарій телефонних переговорів під різні бізнес-завдання
1.7 Емоційний та психологічний настрій
2. Принципи побудови ефективного діалогу у телефонній комунікації
3. Відпрацювання навичок встановлення контакту з клієнтом
3.1 Перша фраза або як розпочати телефонну розмову
3.2 Формування позитивного відношення до себе і до організації
3.3 Правила рапорту, строукси
3.4 Формулювання цілей розмови
4. Виявлення потреб і мотивів клієнтів, засоби їх виявлення під час телефонних продажів
4.1 Завдання і важливість виявлення потреб клієнта
4.2 Активне слухання і його застосування
4.3 Типи запитань для телефонної розмови
4.4 Правила постановки запитань
4.5 Модель споживчих мотивів S.A.B.O.N.E.
4.6 Метод збору «ціннісних слів»
5. Закони створення презентації. Відпрацювання навичок ефективної презентації продукту
5.1 Завдання та особливості телефонної презентації
5.2 Що і як сказати клієнту
5.3 Презентація на основі ключових цінностей і потреб клієнта
5.4 Характеристики, переваги та вигоди продукту (послуг) для клієнта
5.5 Правила і способи проведення презентації
5.6 Основні правила аргументації
6. Робота із запереченнями та сумнівами клієнта
6.1 Причини та загальні правила спілкування в процесі заперечень
6.2 Типи та види заперечень
6.3 Принципи опрацювання заперечень і зміни думки клієнта
7. Завершення телефонної розмови
8. Методи підвищення ефективності телефонних переговорів

 Наші попередні тренінги з техніки ефективного продажу по телефону:


 Бонуси:

  • Післятренінговий супровід (консультації)
  • Якісні раздаткові матеріали
  • Можливість розробки програми для корпоративного навчання

 Наші тренери:

Інна Рябошапко

Інна Рябошапко

Практикуючий психолог, бізнес-тренер (сертифікат School of Business-Training Art на базі International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (ibstpi)), тренер особистісного зростання, сертифікований коуч Leader Business Institute, Coaching ICF Polska in Ukraine, сертифікований інструктор і помічник із запровадження бізнес-освіти у рамках діяльності Інституту підприємництва CISCO.
Вікторія Пентюх

Вікторія Пентюх

Директор Навчального Центру компанії DEPS, HRD, сертифікований бізнес-тренер, корпоративний коуч, керівник навчальних проектів, магістр з управління навчальним закладом.

Вартість участі у тренінгу — 4 880 грн

ВСТИГНІТЬ ЗАПИСАТИСЯ до 18 лютого та отримайте ЗНИЖКУ -50%

Невірне введення

Невірне введення

Невірне введення

Невірне введення

Невірне введення

Останні новини навчального центру:

Бажаєте вдосконалити власні технічні навички у сфері IP-технологій та краще орієнтуватись в сучасному світі IP-відеоспостереження?Тоді практичний тренінг«IP-відеоспостереження за 1 день (практичний тренінг)» саме для вас.

Відсьогодні знання живуть за новою адресою – Васильківська, 14.

16 і 17 березня пройде актуальний тренінг за темою «Техніки ефективних продажів по телефону».

Запрошуємо на оновлений тренінг з побудови і технічної експлуатації систем відеоспостереження, який охоплює налаштування обладнання MikroTik.

Інші курси:

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України