Компанія DEPS може взяти на обслуговування як всю ваші систему, так і її компоненти. Обслуговування системи включає в себе моніторинг і контроль працездатності мережевого обладнання, каналів зв'язку, якості послуг і сервісів; надання клієнтам інформаційної і технічної підтримки, послуг та інших сервісів. Різні рівні технічного обслуговування можуть включати в себе як віддалений моніторинг та діагностику, так і виїзд наших фахівців для усунення проблем.
- Глобальний моніторинг критично важливих параметрів системи в режимі 24/7 або 5/8
- Відеомоніторинг
- Технічна підтримка 24/7; технічна підтримка 8/5 в робочі дні
- Оновлення Програмного Забезпечення (ПЗ)
- Заміна обладнання по гарантії
- Послуги післягарантійного ремонту
- Оперативне реагування на проблемні ситуації
Переваги:
- Відкриття заявки про несправності (Trouble Ticket) у Продавця/Постачальника при виникненні проблем в роботі Устаткування із зазначенням граничних термінів усунення
- Наявність складських запасів (підтримка незнижуваного запасу основних елементів мережі)
- Наявність представництв в регіонах і кваліфікованих фахівці