Ринок платного ТБ в країнах Західної Європи показав зростання на 4,6% в порівнянні з 2019 роком. Це стало несподіванкою, враховуючи той факт, що практично в усьому світі посилюється тенденція до кордкаттінгу. Про це йдеться в дослідженні аналітичної компанії ITMedia Consulting, в рамках якого були проаналізовані 17 країн.
Аналітики відзначають, що загальна виручка телевізійного ринку в Західній Європі склала більше 100 млрд євро в 2020 році, що на 1,5 відсотка менше, ніж в 2019 році, і приблизно стільки ж, скільки в 2018 році. Однак цього і наступного року очікується позитивна динаміка, обумовлена відновленням ринку після ситуації з пандемією, і, зокрема збільшенням доходів від реклами, які різко впали.
Також за час пандемії доходи від телевізійної реклами скоротилися на 12,5% у порівнянні з 2019 роком. Однак за перше півріччя 2021 року показники істотно відновилися. У той же час телевізійна реклама як і раніше поступається інтернет-рекламі, яка зайняла лідируючі позиції у всіх досліджуваних європейських країнах.
Цікаво, що сегмент AVoD знаходиться на стадії консолідації та ще не зайняв міцне місце на ринку онлайн-реклами. Очікується, що загальні доходи AVoD в Західній Європі в 2021 році складуть близько 16% від усіх доходів від телевізійної реклами.