82% американських домогосподарств, що мають доступ до інтернету, підписані як мінімум на один OTT-сервіс, в той час як минулого року цей показник становив 76%. Сервісами платного телебачення, навпаки, користується лише 58% сімей, тобто на 4% менше, ніж рік тому, йдеться в дослідженні Parks Associates.
Дослідження базується на результатах щоквартального опитування Consumer Insights Dashboard, проведеного серед 10 000 американських домогосподарств з широкосмуговим доступом в інтернет.
Відзначається, що 25% домогосподарств з підключеним ШПД підписані на мультиканальні ТВ-сервіси через онлайн-провайдера. Водночас 13% з них користуються як традиційними ТВ-сервісами, так і послугами платного онлайн-телебачення. Обсяг сегмента vMVPD - стрімінгових сервісів багатоканального ТБ, які пропонують доступ до телеканалів через сторонні підключені пристрої - збільшився на 4% і досяг 18% в першому кварталі 2021 року. Таким чином, перегляд відеоконтенту в мережі стає все більш популярним, про що експерти вже неодноразово повідомляли раніше.
На думку аналітиків, пандемія коронавіруса прискорила ряд тенденцій на ринку відеопослуг, що виникли в останні роки, і сприяла зростанню попиту на платне онлайн-телебачення, що в деякій мірі компенсувало скорочення абонентської бази традиційного ТБ.
Аналітики вказують, що споживачі хочуть отримувати враження схожі з тими, які вони отримують від перегляду платного ТБ, але за нижчою ціною. Тому в подальшому, вони, найімовірніше, і далі будуть віддавати перевагу OTT-сервісам.