До кінця 2020 року понад 665 млн домогосподарств (34% від усіх домогосподарств у світі) мали Smart TV. Очікується, що до 2026 року цей показник виросте до 51% або 1,1 млрд, йдеться в дослідженні компанії Strategy Analytics.
Аналітики відзначають, що в 2020 році продажі Smart TV виросли на 7,4% і досягли 186 млн одиниць, що становить 79% від всіх проданих пласких телевізорів. Зростання продажів за останній рік було найсильнішим у Північній Америці, де урядові перевірки допомогли стимулювати зростання витрат на продукти для домашніх розваг, оскільки споживачі стали проводити більше часу вдома через обмеження, пов'язаних коронавірусом.
Samsung дев'ятий рік поспіль став провідним виробником смарт-телевізорів за обсягом продажів, в той час як компанія TCL вперше обійшла LG і посіла друге місце.
Також примітно, що ринок Smart TV продовжує об'єднуватися навколо декількох платформ або операційних систем для потокової передачі ТБ. Tizen від Samsung є лідером ринку, але аналітики також виділяються основні сторонні програмні платформи, такі як Android TV та Roku TV OS, які за останні роки домоглися значних успіхів. На чотири провідні операційні системи Smart TV прийшлося більше половини всіх продажів у 2020 році в порівнянні з 33% в 2015 році.
"Smart TV є стандартною функцією більшості продаваних сьогодні плоских телевізорів, тому проникнення таких телевізорів у домогосподарствах неминуче буде продовжувати зростати в міру того, як споживачі будуть замінювати старі екрани новими сучасними версіями з інтелектуальними функціями", - коментує дослідження старший аналітик по підключеним домашніх пристроїв Strategy Analytics Едуард Буффені.