У 2020 році світові поставки споживчих розумних камер, що використовуються в системах домашнього відеоспостереження, досягли 42,5 млн штук, а приблизно 30% обсягу, або понад 12 млн пристроїв, прийшлося на п'ятірку найбільших виробників (Ring, Arlo, Wyze, Google Nest, Alarm.сom). До десятки лідерів цього ринку також потрапили D-Link, Eufy, EZVIZ, Kasa і Resideo, повідомляють аналітики компанії Strategy Analytics.
Експерти відзначили, що до 2019 року кілька популярних серед споживачів брендів, серед яких Arlo, Nest, ADT і Vivint, входили до п'ятірки найбільших. Однак популярність технологій автоматичного відеомоніторингу, безкоштовних сервісів і недорогих, але функціональних комплектів для домашньої безпеки призвела до появи великої кількості гравців на ринку.
Завдяки зростанню сили бренду і розширенню портфеля продуктів компанія Ring в 2020 році подвоїла свою частку і вперше стала лідером на глобальному ринку споживчих розумних камер для домашнього відеоспостереження.
"Очевидно, що Ring почула мільйони своїх користувачів, які хотіли зберегти лояльність по відношенню до компанії і придбати внутрішні і зовнішні камери. У 2020 році вона розширила свій асортимент, приділивши особливу увагу вуличним камерам з прожекторами, а також пристроям для приміщень. Сила бренду Ring в сегменті розумних дверних дзвінків з функцією відеозв'язку справила величезний позитивний вплив на її бізнес з випуску камер", - вказує аналітик Strategy Analytics Джек Наркотта.
Примітно, що кроки Ring відбилися на роботі інших крупних вендорів, що спеціалізуються на роздрібному продажі камер. Зокрема, це позначилося на компанії Arlo, яка в 2020 році зареєструвала зниження поставок камер, в той час як конкуруючі Ring, Nest і Wyze, навпаки, продемонстрували підйом. На ринку інтерактивних технологій забезпечення безпеки багато виробників роблять ставку на відеомоніторинг, який розглядається як важливий компонент для споживачів.