Число платних підписок на OTT-сервіси в Західній Європі досягло 121,9 млн, повідомляють аналітики компанії Kagan, які зібрали дані з 16 європейських країн. На кінець 2020 року лідерами за кількістю підписок стали Великобританія, Німеччина і Франція.
На думку аналітиків, OTT-платформи надають медіакомпаніям і операторам можливості для розвитку платних тематичних пропозицій.
Водночас ТВ-провайдери все меншою мірою розглядають OTT-сервіси в якості конкурентів і все більше налаштовані на партнерські відносини з ними, оскільки це вигідно для обох сторін. Одним з недавніх прикладів великої партнерської угоди стала угода між Vodafone і Discovery Inc., згідно з якою оператор пропонує підписку на Discovery+ більш ніж 100 мільйонам своїх абонентів (як фіксованого, так і мобільного зв'язку) на 12 європейських ринках.
Більш того, багато провайдерів відмовляються від надання послуг платного ТБ на користь партнерств з OTТ-сервісами.
В кінці 2020 року в Австрії, Данії, Ірландії, Італії, Норвегії, Іспанії, Швеції та Великобританії у ОТТ-сервісів було більше підписок, ніж у платного телебачення. Очікується, що ця тенденція збережеться, і що в 2025 році тільки в Бельгії, Греції та Португалії показник з передплати на стримінгові платформи буде нижче, ніж з передплати на платне ТБ.
Дослідження охоплює дані за такими країнам, як Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Португалія, Іспанія, Швеція, Швейцарія та Великобританія.
Раніше повідомлялося, що абонентська база SVOD в Західній Європі може досягти 234 млн до 2026 року.