За підсумками четвертого кварталу 2020 року поставки рішень для розумного будинку в країни Європи виросли на 12,2%. C жовтня по грудень було відвантажено понад 41,3 млн пристроїв, повідомляють аналітики компанії IDC.
Після провального першого півріччя локальний ринок почав різке відновлення. Причому, якщо на початку року Smart TV опинилися в лідерах спаду, то вже в другому півріччі цей напрямок показував найкращу динаміку зростання.
У країнах Центральної та Східної Європи поставки збільшилися на 6,4%, а сегмент відеорозваг став основним двигуном. У період пандемії користувальницькі вподобання змістилися в бік засобів для поліпшення домашнього проведення часу, що позитивно відбилося на інтересі до рішень для моніторингу та безпеки, термостатам, розумному освітленні.
За прогнозами, в 2025 році обсяг європейського ринку «smart home» досягне майже 210 млн пристроїв, а середньорічне зростання за період з 2020 по 2025 роки складе 14,94%.
Станом на кінець 2020 року сегмент рішень для відеорозваг контролював 48,4% ринку Європи. Зокрема, відвантажено понад 20 млн пристроїв, що на 11,4% більше в річному порівнянні. Завдяки старту продажів Google Chromecast з Google TV і нової Amazon Fire TV Stick поставки цифрових медіа-адаптерів виросли на 35,4%.
Напрямок розумних колонок виріс на 11,9% в штучному вираженні і взяв під контроль 35,4% ринку. На перших позиція залишалися рішення від Amazon і Google.
Сегмент, який об'єднує освітлення і термостати, а також продукти для домашньої безпеки, вийшов на відвантаження понад 8 млн пристроїв.