У січні 2021 року українці традиційно приділяли багато часу глобальним соціальним мережам і мессенджерам, разом з тим рівень популярності деяких додатків змінився. Вперше за довгий час Viber втратив лідерські позиції, поступившись Chrome і YouTube. Про це йдеться в дослідженні Kantar CMeter.
Примітно, що паралельно з цим месенджер Telegram продовжив нарощувати аудиторію, обігнавши Messenger.
Вся двадцятка найпопулярніших мобільних додатків виглядає так:
Chrome - 98,2%.
YouTube - 97,2%.
Viber - 96,8%.
Gmail - 95,8%
Google Maps - 86%.
Facebook - 85,7%.
Privat24 - 77,5%
Telegram - 76,8%.
Fb Messenger - 72,3%.
Instagram - 69%.
ua - 50,8%.
Нова пошта - 50,5%.
My Vodafone - 44,4%.
WhatsApp - 42,2%.
AliExpress - 42,1%.
Мій Київстар - 38,4%.
monobank - 34,5%.
Дія - 29,7%.
Rozetka - 27,7%.
Shazam - 26,7%.
Варто відзначити, що друга двадцятка рейтингу охоплює в основному українські мобільні додатки.
Нагадаємо, що в минулому році світові компанії стали частіше відправляти своїм клієнтам транзакційні повідомлення (комунікація безпосередньо з людиною) через Viber. Число брендів, які стали взаємодіяти з людьми за допомогою бізнес-повідомлень, глобально збільшилася на 58% в порівнянні з 2019 роком.