Станом на січень 2021 року найбільш популярною соціальною платформою світу є Facebook з активною аудиторією 2,74 млрд користувачів, йдеться в дослідженні, проведеному компаніями We Are Social та Hootsuite.
Друге місце у найпопулярнышого відеохостинга YouTube, число активних користувачів якого досягло 2,291 млрд.
Третє, четверте і п'яте місця зайняли сервіси, підконтрольні засновникові найбільшої соцмережі Марку Цукербергу: WhatsApp (2 млрд), Facebook Messenger (1,3 млрд) і Instagram (1,221 млрд).
На відміну від ТОП-5, де розташувалися сервіси з США, у другій п'ятірці найпопулярніших соціальних платформ розмістилися азіатські сервіси: на 6-му місці - Weixin/WeChat (1,213 млрд), на 7-му - TikTok (689 млн), восьма позиція у QQ (617 млн), дев'яте місце - Douyin (600 млн) і замикає десятку Sina Weibo (511 млн).
На 11-й рядок рейтингу з показником у 500 млн активних користувачів вийшов Telegram. Його популярність різко підскочила у зв'язку зі скандалом, пов'язаним з оновленням політики конфіденційності WhatsApp.
Далі йдуть Snapchat (498 млн), Kuaishou (481 млн), Pinterest (442 млн). На 15 місці - Reddit (430 млн), користувачі якого нещодавно "прославилися" в боротьбі з хедж-фондами за акції GameStop.
Сервіс мікроблогів Twitter відрапортував про активну аудиторію в 353 млн користувачів. Замикає топ-17 найпопулярніших соціальних платформ світу Quora (300 млн).