У 2020 році в світі буде продано загалом 6,4 млн пристроїв віртуальної реальності (VR), а витрати на VR-контент досягнуть $1,12 млрд, прогнозують аналітики Omdia.
Очікується, що до 2025 року виручка від продажів VR-контенту досягне $4 млрд, з яких 90% припаде на сегмент відеоігор. Також за п'ять років сумарний обсяг ринку VR-технологій, зокрема апаратне і програмне забезпечення, виросте до $10 млрд. У 2020 році показник очікується на рівні $3,2 млрд.
Аналітики відзначають, що одним із стимулів цьогорічного VR-ринку стали карантини, які були оголошені через коронавірус. Разом з тим, стримуючими факторами були збої в ланцюжку поставок на початку року, а також листопадовий вихід нових ігрових консолей, який відволік увагу любителів геймерських розваг.
Ступінь проникнення VR-пристроїв в домогосподарствах до кінця 2020 року має скласти 1,2%, підрахували аналітики на підставі даних, зібраних у 32 країнах світу. До 2025 року показник збільшиться більш ніж удвічі, до 3%. Втім, про масове поширення VR-гаджетів говорити поки не доводиться.
Разом з тим, популяризації технології сприяють автономні VR-гарнітури, такі як Oculus Quest. До кінця поточного року по всьому світу буде продано 1,2 млн цих пристроїв, а в 2025-му вже близько 5,6 млн.