До кінця 2020 року в 30 країнах світу кількість SVoD-передплатників перевищить аудиторію платного телебачення, прогнозують аналітики компанії Capgemini. Головною причиною цього є пандемія коронавируса, яка спровокувала активне зростання індустрії OTT і числа передплатників VoD-сервісів.
Молоді користувачі забезпечують прискорене зростання OTT-сервісів, таких, як Netflix і Disney+, в порівнянні з традиційним платним ТБ. Водночас в 2020 році можна говорити, що OTT розширює свій вплив за рамки серіалів і фільмів, що переважають в онлайн-кінотеатрах, активно працюючи зі спортивним контентом, кіберспортом, подкастами й театральними постановками.
Також експерти вказують, що зростання індустрії стрімінга не обмежується англомовними країнами. Хоча США все ще набагато випереджають інші країни за розміром аудиторії відеосервісів, розвиток ОТТ починає прискорюватися в інших країнах.
Повномасштабне розширення аудиторії OTT спостерігається в Індії. Активне перетікання аудиторії платного ТБ на ОТТ-сервіси відбувається також в Китаї та Німеччині, причому OTT більше не є середовищем тільки для молодого покоління. Якщо раніше основними користувачами онлайн-сервісів були люди молодше 35 років, то тепер OTT лідирує за часткою споживання відео для людей у віці до 50 років і майже так само популярно, як платне ТБ для аудиторії старше 50 років в США і деяких частинах Європи, наголошують аналітики.
У свою чергу експерти компанії Omnia вказують, що нездатність провайдерів платного ТБ встановлювати обладнання в будинках абонентів також принесе користь OTT-сервісам. Рівень проникнення OTT зараз вище, ніж рівень платного ТБ на ринках Бразилії, Німеччини, Великобританії та Японії. Аналогічна тенденція спостерігається на ринках США, Франції та Індії.
До 2024 року в усьому світі буде більше 500 млн підключених ТВ-приставок, в тому числі 107 млн в Західній Європі, 87 млн в Північній Америці і 294 млн в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.