У 2021 році світові поставки телевізорів з екранами на органічних світлодіодах повинні перевищити 5 млн штук, прогнозують аналітики компанії Omdia.
Поліпшенню показників сприятиме відновлення попиту після спаду, викликаного пандемією. Зростання ринку OLED TV сприятливо позначиться на найбільшому виробнику таких телевізорів LG Electronics і постачальнику OLED-панелей LG Display.
За словами експертів, в 2020 році загальна площа випущених ТВ-дисплеїв на органічних світлодіодах збільшиться майже на 16% і досягне 3,35 кв. км. Поряд зі зростаючою популярністю OLED-телевізорів цьому сприятиме поширення ТБ-моделей з більшими екранами.
Очікується, що в цьому році на світовий ринок надійде 3,3 млн OLED TV, а в 2021-му їх відвантаження піднімуться до 5,5 млн штук. Для досягнення такого результату виробники повинні будуть випускати більше ніж 1 млн OLED-телевізорів щоквартально.
Примітно, що перший в світі телевізор з екраном на органічних світлодіодах компанія LG Electronics випустила в 2013 році. Вже в 2016-му сумарні поставки OLED TV перевищили 1 млн штук, а в вересні 2020-го був подоланий 10-мільйонний рубіж.
Хоча число виробників OLED TV з кожним роком множиться і вже наближається до двох десятків, LG все ще продовжує контролювати більшу частину ринку. У цьому році на частку LG прийдеться 57,2% від загальної кількості випущених OLED-телевізорів. У 2019-му показник був на рівні 55,2%. Аналітики очікують подальше зміцнення позицій LG і наступного року, чому має сприяти зростаючий у світі попит на телевізори преміум-рівня.