Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, прийняла рішення про спрощення процедури перенесення номера. Тепер зміна мобільного оператора займе лише один день.
Нагадаємо, що про початок роботи над спрощенням деяких аспектів перенесення номера НКРЗІ заявила ще в лютому, чому сприяли численні відмови на заявки абонентів. За словами провідного радника з регуляторних питань та цифрових технологій Київстару Олександра Лози, переважна більшість відмов з боку оператора-«донора» відбуваються через розбіжність даних при реєстрації номера і при перенесенні.
За даними НКРЗІ, незадоволений попит на послугу Mobile Number Portability (MNP) досягає 62%. Станом на 10 листопада надійшло 151 850 заявок на зміну оператора, однак з них було виконано тільки 94 500, тобто 40% звернень не завершуються отриманням послуги MNP.
У зв'язку з цим процедура подачі заявки та ідентифікації абонента буде полегшена, а також скоротиться час перенесення номера з трьох днів до одного. Найголовніше, що тепер користувачам для перенесення номера буде достатньо лише звернутися до оператора-«реципієнта», в мережу якого вони планують перенести номер.
Як і раніше, деякі мобільні оператори виступають проти змін. Зокрема, Київстар та Vodafone закликають зберегти двокрокову модель перенесення номера через ризики мобільного шахрайства, а lifecell спрощення процедури підтримує.