Компанія Huawei планує продати частину свого бізнесу з випуску смартфонів під маркою Honor. Такі заходи китайський виробник змушений приймати, щоб мінімізувати наслідки американських санкцій.
На продажу частки в підрозділі Honor компанія Huawei розраховує заробити близько $2,2-3,7 млрд. Потенційними покупцями бізнесу можуть стати технологічна компанія Digital China та виробники електроніки Xiaomi і TCL, при цьому жодна з них поки не прокоментувала інформацію про можливу угоду.
Компанія Digital China є найбільшим дистриб'ютором смартфонів Honor і вважається найбільш імовірним майбутнім власником бренду.
У свою чергу Huawei планує зосередитися на створенні більш дорогих смартфонів під брендом Huawei, а не на марці Honor, чия продукція коштує дешевше і націлена на молодих покупців.
Нагадаємо, що бренд Honor був заснований Huawei у 2013 році, під цією маркою виробляються бюджетні смартфони, ноутбуки та інша електроніка. Honor в основному веде бізнес незалежно від материнської компанії.
Згідно з оцінками аналітичного агентства Canalys, серед смартфонів, поставлених Huawei в другому кварталі 2020 року, частка марки Honor склала 26% від 55,8 млн пристроїв, або 14,6 млн одиниць.
Як повідомив у жовтні 2020 року шанхайський журнал "Хужунь" за підсумками проведеного дослідження, Huawei стала найбільшим в КНР виробником побутової електроніки. Ринкова вартість компанії оцінена в 1,1 трлн юанів (близько $163,8 млрд), що на 100 млн юанів менше, ніж роком раніше. Експерти пояснили цей спад санкціями США, через які лідер ринку зіткнувся з труднощами.