У 2020 році світові поставки телевізорів скоротяться через коронавірус, однак спад буде не настільки сильним, як очікувалося раніше, прогнозують аналітики TrendForce.
У першій половині 2020 року провідні ТВ-бренди зіткнулися з різними збоями в роботі ланцюжка поставок, в тому числі з зупинками підприємств і затримкою відвантажень через спалах коронавіруса. Крім того, через введені владою обмежувальні заходи багато роздрібних магазинів були змушені закритися, що також негативно позначилося на показниках ТВ-виробників. За оцінками аналітиків, поставки у ТВ-брендів у першому півріччі впали на 7,7% в порівнянні з 2019 роком.
З огляду на ситуацію, що склалася, поставки телевізорів за підсумками всього 2020 року очікуються в межах 214,1 млн штук, що на 1,7% менше минулорічного обсягу відвантажень. Примітно, що нинішня оцінка на 4% вище більш раннього прогнозу, зробленого в березні 2020 року, коли поширення коронавіруса тільки набирало обертів.
Аналіз даних за попереднє десятиліття показує, що зазвичай ТВ-бренди поставляють близько 46% річного обсягу продукції в перші шість місяців, а ще 54% — у другому півріччі. У 2020-му показники першого півріччя не дотягують до середньостатистичного рівня приблизно 4-5%. Проте фахівці не виключають, що ТВ-бренди можуть надолужити згаяне у другій половині 2020 року.
Китайські бренди TCL і Hisense, які останніми роками агресивно розширюють присутність на закордонних ринках, не втратили своїх амбіцій на тлі пандемії. Всупереч негативній динаміці на ринку вони збільшили поставки, чому сприяла цінова доступність їх продукції і широкий асортимент.