У першій половині 2020 року користувачі App Store і Google Play витратили на різні додатки не менше $50,1 млрд. Цей результат на 23,4% вище, ніж за аналогічний період 2019 року, повідомляють аналітики з Sensor Tower.
Виручка Apple App Store від підписок, покупок усередині додатків, преміум-додатків та ігор зросла на 24,7%, склавши $32,8 млрд. Цей показник виявився майже в два рази вище, ніж у Google Play, якому вдалося заробити $17,3 млрд (зростання +21%).
Примітно, що за перше півріччя 2020 року додаток для знайомств Tinder став найбільш заробляючим неігровим додатком. Загальна виручка від його просування в обох магазинах досягла $433 млн. Друге місце зайняв YouTube, в активі якого $431 млн, а TikTok замкнув трійку лідерів із результатом $421 млн.
Також протягом першого півріччя користувачами завантажено не менше 71,5 млрд додатків, що раніше не були встановлені (+26,1%), з яких 18,3 млрд (+22,8%) припали на Apple App Store. З Google Play було завантажено 53,2 млрд (+27,3%) таких програм. Таким чином, завантаження на платформі Google проводилися в три рази частіше.
Найбільш завантажуваним додатком на обох платформах став TikTok, в його активі більше 626 млн завантажень. Слідом розмістилися WhatsApp, Zoom, Facebook і Instagram.
Загальносвітові витрати на мобільні ігри виросли на 21,2%, до $36,6 млрд. Витрати, пов'язані з покупками всередині ігор, досягли $22,2 млрд (+22,7%) для App Store і $14,4 млрд (+19% ) для Google Play.