У 2021 році по всьому світу користувачі загалом витратили $170 млрд на мобільні додатки, що на 19% більше, ніж роком раніше. Кількість завантажень таких програм та ігор зросла на 5%, до рекордних 230 млрд. Про це повідомляє аналітична компанія App Annie, яка у свої розрахунки включила показники App Store, Google Play та китайських магазинів додатків.
Лідером за витратами на мобільні додатки є Китай, жителі якого у 2021 році витратили на них $56,8 млрд проти $48,5 млрд роком раніше. Слідом йдуть США ($43 млрд) та Японія ($20,7 млрд).
У 2021 році було випущено близько 2 млн нових програм та ігор для мобільних пристроїв, в результаті чого їх загальна кількість у каталогах App Store і Google Play за весь час перевищила 21 млн. Частина цих продуктів вже видалена з каталогів додатків - зараз в App Store доступно 1,8 млн додатків проти 3,6 млн найменувань у Google Play. На Google Play припало 77% нових релізів у 2021 році.
Лідерами за кількістю часу, проведеному у мобільних додатках, стали Бразилія, Індонезія та Південна Корея, жителі яких проводять у додатках в середньому понад 5 годин на день.
Також повідомляється, що в 2021 році витрати на розміщення реклами в мобільних додатках і іграх по всьому світу досягли $295 млрд проти $240 млрд. Обсяг цього ринку зростатиме приблизно на 22,6% на рік, а в 2022 він досягне $350 млрд.