Сегмент ринку платного телебачення в Україні зросте більше ніж у 10 разів — з $30 млн до $400 млн протягом п'яти років при середньому доході з абонента $5,5. Це станеться, якщо до 2023 року проникнення OTT/IPTV досягне середнього світового показника 38% від усіх телевізійних домогосподарств. За прогнозами експертів, у цьому випадку український сегмент OTT/IPTV ринку (включно зі SVOD та TVOD) становитиме приблизно 6 млн користувачів.
Прогноз був сформований на основі кількох факторів. По-перше, у січні 2020 року відбулося кодування супутникового сигналу українських телеканалів. За різними даними, в Україні близько 4 млн супутникових домогосподарств, які втратили можливість дивитися безкоштовно 23 провідні українські телеканали основних медіагруп: 1+1 media, StarLightMedia, Inter Media Group, "Медіа Група Україна".
По-друге, три роки тому в країні було продано близько мільйона Smart TV пристроїв, більшість яких використовується для підключення до ОТТ-сервісів. Загальносвітовим трендом є зростання інтересу користувачів до OTT-сервісів. У 2019 році середнє проникнення OTT у світі вже перевищило 38%, а країнами-лідерами є США та Канада.
Також повідомляється, що за межами країни мешкає майже 6 млн українців. Експерти вважають, що близько мільйона потенційних користувачів з них можуть зацікавитися українськими ОТТ-сервісами, які ведуть мовлення за межами України. Таким чином, потенційний ринок за межами України оцінно становить $90 млн на рік при середньому доході з абонента $7.
Згідно з прогнозами, загальний ринок на території країни та за її межами для відеострімінгових сервісів, орієнтованих на українців, може становити до $500 млн на рік.