Компанія DG LifeStyle Store була заснована в Гонконгу в 1994 році і сьогодні є найбільшим в Азії реселером продуктів корпорації Apple. Маючи в цьому регіоні 15 магазинів, компанія являє собою перший преміум-реселер продукції Apple, що працює в Гонконгу, Сінгапурі та Китаї.
Компанія DG LifeStyle Store була удостоєна нагороди «Кращий у світі центр Apple» у 2000 р. DG LifeStyle потребувала надійної бездротової мережі для демонстрації програм на різних пристроях Apple, включаючи iPad, MacBook Pro, iPhone та системи iMac. Для ефективної демонстрації продуктів потрібне забезпечення стійкого функціонування навіть у тому випадку, коли магазини знаходяться у великих моллах, де є багато перешкод інших комерційних пристроїв Wi-Fi. Від мережі Wi-Fi також була потрібна підтримка функціонування пункту продажу, перевірки акцій та реалізація системи забезпечення безпеки CCTV у самому магазині (тобто потрібно забезпечення максимально можливої безпеки).
Компанії DG LifeStyle необхідно забезпечити покриття зв'язком дев'яти об'єктів роздрібної торгівлі площею від 600 до 2 000 квадратних футів. При цьому кожен із магазинів мав зберігати чіткий архітектурний образ відповідно до директив Apple. В результаті були обрані точки доступу серії Ruckus 7300, оскільки одна така точка доступу виявилася здатною забезпечити просте та безпечне покриття для будь-якого магазину компанії. Більше того, управління всіма точками доступу забезпечується за допомогою єдиного центрального контролера ZoneDirector 1000 Smart WLAN Controller, що дозволяє спростити адміністративні завдання ІТ, а також зменшити вартість і площу, що займається в кожному магазині.
Весь проект був реалізований за 4 тижні, і сьогодні компанія DG LifeStyle Store має в своєму розпорядженні високостійку мережу, яка може легко справлятися з піковим навантаженням у вихідні дні, коли спостерігається найвища купівельна активність. Тепер сигнал Wi-Fi у магазинах є набагато сильнішим і стійкішим, ніж раніше, що є однією з найважливіших переваг, оскільки інтенсивність застосування бездротового зв'язку в магазинах покупцями та службовцями помітно зросла за весь цей час.