Вперше в історії сумарний квартальний прибуток китайських виробників мобільних телефонів перевищив $1,5 млрд, повідомляють експерти агентства Counterpoint.
Рекордна позначка брендам з Китаю скорилася в липні-вересні 2017 року. Загальний прибуток всіх виробників смартфонів збільшився на 13% в річному численні, чому сприяли не тільки китайські компанії, але й лідери - Apple і Samsung Electronics.
«Зростання китайських брендів може бути пов'язане з їх старанними зусиллями по оптимізації ланцюжка поставок і збільшенням асортименту смартфонів середнього і високого рівнів. Навіть в преміальному сегменті такі гравці, як Huawei, позиціонують свої флагманські моделі на рівень нижче дорогих продуктів від Apple і Samsung. Ця стратегія покликана зміцнити позиції на ринку преміальних пристроїв, а також збільшити виручку і прибуток», - вказує аналітик Counterpoint Тарун Патакі.
Так, більшу частину прибутку (близько 60% у третій чверті 2017 року) на світовому ринку мобільних телефонів як і раніше контролює Apple. Однак в третьому кварталі 2016-го показник був істотно вище - 86%, що багато в чому пояснювалося провалом моделі Samsung Galaxy Note 7. Зараз південнокорейський гігант утримує чверть прибутку завдяки відносно високому попиту на апарат Galaxy Note 8 і пристрої J-серії.
Також аналітики вказують, що в липні-вересні 2017 року на частку Huawei прийшлося майже 5% прибутку від продажів мобільних телефонів в глобальному масштабі. Роком раніше цей показник досягав 3,3%. Приріст на 67% виявився найсильнішим в групі лідерів і викликаний розширенням продуктового портфеля, в якому з'явилися моделі з різних цінових категорій. Середня продажна вартість смартфонів Huawei підвищилася на 6% за рахунок апаратів з серій Mate і P. Частки Oppo і Vivo в прибутку на світовому ринку мобільних телефонів в річному обчисленні знизилися з 4,2% до 4% і з 3,7% до 3, 1% відповідно.