Американська компанія Yahoo припиняє роботу своїх сервісів на території Китаю. Таке рішення ухвалено через ускладнення умов ведення бізнесу та правового середовища у цій країні.
З 1 листопада всі сервіси Yahoo стали недоступними для користувачів материкової частини Піднебесної.
Варто зазначити, що вихід Yahoo з Китаю став здебільшого символічним кроком, оскільки компанія почала закривати в країні свої основні сервіси, а саме електронну пошту та ресурс новин, ще в 2013 році.
У Китаї 1 листопада набрав чинності закон про захист приватної інформації, який регулює збір та зберігання даних, і у разі порушення передбачає штраф у розмірі 5% річного обороту компанії. Іноземні підприємства, які обробляють інформацію, мають відкрити свої представництва у Китаї.
Також Yahoo стала другою великою технологічною компанією зі США, яка останнім часом відмовилася від продовження бізнесу у Китаї. Минулого місяця КНР залишила остання американська соціальна мережа - платформа Microsoft LinkedIn.