1. Розстрочка

Переваги покупки товару в розстрочку:

  • Для фізичних та юридичних осіб;
  • Доступно всім на все товари будь-якої вартості (немає обмеження по сумі);
  • Зручне оформлення: розстрочку можна оформити на місці, без виїзду в банк;
  • Без довідки про доходи, без страховок і без комісії за дострокове погашення, без прихованих комісій;
  • Без обмежень за віком.
  • Зручні терміни: 3, 6 і 10 щомісячних платежів;
  • Оплата щомісячних платежів можлива в будь-якому банку України, а також через термінали ПриватБанку або платіжною карткою в системі Приват24.

Вимоги до клієнта:

  • Відсутність на момент звернення прострочених заборгованостей за кредитами.
  • Отриманий товар не може бути відчужений (проданий, закладений) покупцем до повної його виплати.

Як оформити товар у розстрочку:

  1. Виберіть термін розстрочки: 3, 6 або 10 щомісячних платежів
  2. Заповніть анкету
  3. Надайте копію коду і паспорта (всіх сторінок) можна надіслати електронною поштою
  4. Рішення щодо надання расстрочкі приймається протягом одного робочого дня після оформлення замовлення і надання всіх необхідних документів. Після цього з Вами зв'яжеться Ваш менеджер для визначення зручного для Вас часу підписання договору та отримання товару.
  5. Ви підписуєте договір про розстрочення, оплачуєте авансовий платіж відповідно до обраного Вами умовою розстрочки (1/3, 1/6 або 1/10 частина) і отримуєте товар.
  6. Щомісячні платежі Ви оплачуєте рівними частинами за реквізитами зазначеним у договорі розстрочки і в строк не пізніше 20-го числа наступного місяця. Оплата можлива в будь-якому банку України, а також через термінали ПриватБанку або системі Приват24.

2. Підготовка товару до відвантаження

На головному складі компанії (м.Київ) та на всіх складах філій існує послуга «попередня підготовка замовлень до відвантаження».

Ви можете по телефону або будь-яким іншим зручним для Вас способом попередити менеджера DEPS о котрій годині плануєте забирати замовлення. Співробітники складу зберуть і підготують товар до відвантаження на вказаний вами час. Якщо не знаєте габаритів замовленого товару (наприклад, оптичний кабель може бути як на котушці діаметром 0.5 – 2 м, так і змотаний «кільцями»), Ви завжди можете уточнити цю інформацію у менеджера DEPS. Попередньо узгодивши на якому транспортному засобі ви будете забирати товар, на складі упакують ваше замовлення так, щоб товар в упаковці мав оптимальні габарити, що значно зменшить ризики пошкодження при транспортуванні матеріалів. За допомогою цих послуг Ви можете заощадити свій час і зберегти високу якість товару.

3. Проектування

Будівництво будь-якого об'єкта, починаючи з житлового будинку та закінчуючи телекомунікаційною мережею, вимагає розробки комплекту проектно-кошторисної документації. DEPS надає повний спектр послуг з планування мереж і підготовку проектно-кошторисних документів відповідно до діючих норм і правил. У нашому списку величезна кількість підготовлених рішень з подальшою реалізацією.

Ми пропонуємо вам скористатися нашою командою висококваліфікованих інженерів, яка має багаторічний практичний досвід в проектуванні.

4. Брендування товарів під замовника

Компанія DEPS пропонує своїм клієнтам послуги брендування обладнання. Якщо клієнту необхідно щоб обладнання, яке ним використовується, містило його логотип, сайт, контактну інформацію та іншу інформацію - ми допоможемо в цьому. Дана послуга дозволить вам краще популяризувати свій товарний знак та виділитись серед конкурентів. Можливість і умови брендування того чи іншого товару Ви можете уточнити у свого менеджера.

Ми допомагаємо нашим клієнтам розширювати їх бізнес у всіх аспектах.

5. Обладнання на тестування

Ми розуміємо, що не завжди тієї технічної інформації, яка вказується на сайті нашої компанії, вистачає для ухвалення рішення про покупку необхідного устаткування. Найчастіше, для остаточного узгодження вам необхідно протестувати обладнання у себе в офісі або на своїй мережі.

Весь перелік активного обладнання, яке знаходиться в портфоліо компанії DEPS, можна оформити на тестування. Для цього вам необхідно зв'язатися з менеджером DEPS та узгодити умови тестування.

Ми надаємо тільки якісні рішення і впевнені в своїй продукції, тому пропонуємо нашим клієнтам переконатися в цьому самим.

6. Зручний графік роботи

Для зручності наших клієнтів компанія DEPS здійснює прийом замовлень і видачу товару без обідньої перерви. Кожен клієнт протягом робочого дня може оформити замовлення товару або забрати товар зі складу не чекаючи закінчення обідньої перерви. Ми цінуємо Ваш час!

Центральний офіс в Києві:

Робочий час Пн-Пт с 9.00 до 18.00

Сб-Вс - вихідний

Представництво у Львові:

Робочий час Пн-Пт с 9.00 до 18.00

Сб-Вс - вихідний

Представництво в Одесі:

Робочий час Пн-Пт с 9.00 до 18.00

Сб-Вс - вихідний

 

7. Виставкові стенди (вітрини)

Не завжди на сайті можна побачити і в достатній мірі оцінити якість та вид товару. Тому в головному офісі (у відділах продажів) та у всіх філіях ми пропонуємо ознайомитися з нашою продукцією на вітринах.

В асортименті пропонованої нами продукції понад 2 000 найменувань, тому, на жаль, ми не можемо викласти на вітрину всю лінійку товарного ряду. Але саме популярне та цікаве обладнання ви завжди можете побачити на наших стендах. Воно розміщене по групах товарів, так, щоб вам було зручно зорієнтуватися, в нашій широкій лінійці товару. Самі стенди дозволяють вибрати, помацати і подивитися, як виглядає товар. Менеджери, а при бажанні і технічні фахівці, розкажуть для чого він потрібен і як застосовується на практиці.

Ми постійно оновлюємо наші виставкові стенди і зразки, з урахуванням тенденцій і змін на ринку телеком. технологій.

8. Консультація

У нас ви зможете отримати консультацію з питань, пов'язаних як з вибором оптимальних варіантів технічного рішення, так і з моделями монетизації послуг, реалізованих на базі пропонованого обладнання.

Ми надаємо консультацію з використанням різних способів сучасної комунікації, а також відповімо на ваші запитання безпосередньо в офісі DEPS.

Наша мета бути корисними для вас, відповідати швидко, зрозуміло і компетентно.

9. Call center (Консультації по телефону)

Для зручності клієнтів в компанії DEPS працює колл-центр.

Зателефонувавши в колл-центр, клієнти можуть отримати:

  • Консультацію по продукту.
  • Інформацію по цінам.
  • Наявність товару на складах (або терміни поставки при відсутності товару).
  • Технічну підтримку, яка є для компанії DEPS обов'язковою умовою продажу будь-якого товару.
  • Графік роботи структурних підрозділів компанії.

Але головне - клієнт швидко і якісно, не виходячи з офісу може:

  • Здійснити покупку обладнання.
  • Вирішити всі питання з бухгалтерського та юридичного оформлення покупки.
  • Отримати допомогу у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з придбанням обладнання та його післяпродажного використання.

10. Безкоштовний Wi-Fi

В офісі DEPS доступний безкоштовний гостьовий доступ до мережі Wi-Fi, який дозволить Вам в будь-який момент перевірити пошту або отримати необхідну інформацію в мережі Інтернет.

У доповнення до безкоштовного Wi-Fi наші менеджери із задоволенням запропонують вам чашечку кави :)

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України