Відкриті вакансії:
1. Директор з розвитку бізнесу
Обов’язки:
- Всебічний аналіз ринків збуту напрямку телеком та суміжних галузей
- Розвиток існуючих та пошук нових напрямків діяльності
- Розробка стратегії запуску нових напрямків
- Участь у виставках та конференціях
- Проведення фінансового розрахунку нових напрямків
- Запуск погоджених проектів (Start Up) з проектною командою
- Підготовка звітів
- Формування позитивного іміджу компанії
Вимоги:
- Підтверджений успішний досвід запуску нових напрямів/продуктів
- Досвід управління розвитком бізнесу у структурних компаніях від 5 років
- Знання телекомунікаційного ринку
- Високі управлінські та аналітичні навички
- Високі комунікативні навички
- Досвід побудови ринкових прогнозів
- Проектний підхід при вирішенні задач
- Володіння англійською на рівні Upper Intermediate та вище.
- Вища технічна освіта (радіоелектроніка, комп’ютерні системи)
- Додаткова освіта в галузі менеджменту буде перевагою
Умови:
- Робота в стабільній компанії
- Офіційне працевлаштування. Соціальні гарантії
- Амбітні завдання
- Комфортний офіс
- Корпоративні цікавості та мотиваційний пакет
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Менеджер з продажу
Обов’язки:
- Повний супровід клієнта
- Консультація, обслуговування і підтримка клієнтів
- Підбір необхідного обладнання
- Документальний супровід угод
- Виставлення рахунків
- Контроль дебіторської заборгованості
Вимоги:
- Вища освіта (бажано:телекомунікації, електроніка, радіотехніка)
- Технічна грамотність
- Грамотна мова
- Навички складання комерційних пропозицій
- Навички ведення результативних переговорів
- Досвід роботи в 1С
Умови:
- Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
- Офіційне оформлення
- Внутрішнє навчання
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
3. Працівник на склад, комплектувальник
Обов’язки:
- Підбір товару на складі і видача його клієнтам по виписаним накладним
- Відбір, упаковка і підготовка до відправки перевізником товару
- Участь в інвентаризаціях складу
- Участь в прийманні та перерахунку нового товару перед його проведенням на склад
Вимоги:
- Відповідальне відношення до своїх обов’язків
- Уважність, пунктуальність
- Уміння і бажання працювати в колективі та бути його частиною
Умови роботи:
- Офіційне оформлення, соціальні гарантії
- Виплати ЗП вчасно і без затримок
- П’ятиденка з 9:00 до 18:00
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
4. Керівник відділу технічної підтримки (Service Desk)
Обов’язки:
- Керівництво відділом технічної підтримки користувачів (L1)
- Моніторинг та обслуговування робочих станцій (дискових, бездискових, мобільних), в т.ч. інсталяція операційних систем, налаштування та профілактика обладнання.Загальне адміністрування робочих місць на базі Windows, Linux, в т.ч. централізовано з використанням групових політик Active Directory
- Базове адміністрування та підтримка сервісів доступу до файлових ресурсів, друку та сканування
- Термінальні рішення, в т.ч. з використанням бездискових клієнтів та доступом через Інтернет
- Ведення обліку обладнання, в т.ч. в 1С
- Підтримка та налаштування доступу користувачів до корпоративної мережі з декількома філіями (в офісах і віддалено)
- Підтримка доступу та використання корпоративної мобільної та ІР-телефонії та комунікаційних сервісів (Skype, Telegram, Viber …)
- Підтримка роботи користувачів з поштовими сервісами на базі Microsoft Exchange Server/Outlook
- Антивірусні рішення
Вимоги:
- Відповідний досвід роботи
- Знання і розуміння роботи операційних систем, базових мережевих сервісів. Обов’язковість, відповідальність
- Здатність та бажання навчатись
Умови роботи:
- Робота в стабільній компанії
- Офіційне працевлаштування. Соціальні гарантії
- Амбітні завдання, можливість кар'єрного зростання
- Комфортний офіс
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
5. Керівник напрямку IoT
Обов’язки:
- Керівництво відділом
- Продаж IoT рішень
- Проведення презентацій та зустрічей із замовниками
- Просування IoT на ринку
Вимоги:
- Вища технічна освіта (телекомунікації)
- Досвід роботи на керівній посаді від 3х років
- Досвід роботи в продажах від 5 років
- Знання телекомунікаційного ринку
- Високі управлінські та аналітичні навички
- Високі комунікативні навички
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування. Соціальні гарантії
- Стабільність та впевненість в майбутньому — 32 роки на ринку телекомунікацій
- Цікава робота, яка дозволяє розкрити потенціал кожного співробітника
- Згуртований і дружний колектив професіоналів.
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
6. Робочий на виробництво патчкордів
Обов’язки:
- Участь у всіх процесах виробництва оптичних патчкордів
- Можливість навчання в процесі роботи
- Співробітник буде задіяний на етапах намотки, зачистки, склейки, полірування, перевірки і тестування кабелю
Вимоги:
- Уважність, організованість
- Здатність виконувати монотонну роботу
- Відповідальне відношення до роботи
Умови роботи:
- Відрядна оплата праці (залежить від кількості виробленої продукції)
- Графік: п’ятиденка 9:00 — 18:00
- Офіційне оформлення, соціальні гарантії, своєчасна виплата ЗП
- Місце розташування — в пішій доступності станція м. Голосіївська
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
7. Менеджер ЗЕД (китайська мова)
Обов’язки:
- Закупівлі товарів в Китаї
- Формування заявки у постачальника
- Контроль і супроводження поставок на усіх етапах – від розміщення до отримання замовлення
- Перемовини з виробниками обладнання
- Ділове листування з партнерами
Вимоги:
- Вища освіта
- Обов’язкове знання китайської мови для листування і спілкування з постачальниками обладнання
- Наявність практичного досвіду роботи в ЗЕД буде перевагою
- Досвід роботи в 1С
- Комунікабельність, відповідальність
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії
- П’ятиденка з 8:00 до 17:00
- Офіс в пішій доступності від м. Голосіївська, Васильківська
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
8. Інженер з ремонту в сервісний центр
Обов’язки:
- Ремонт та обслуговування телекомунікаційного обладнання, обладнання для роботи з оптичним волокном, джерел безперебійного живлення, комп’ютерне обладнання
- Дотримання плану по виконанню ремонтів
- Відображення результатів ремонтів в обліковій базі
Вимоги:
- Досвід роботи інженером з ремонту техніки
- Вміння знайти та локалізувати несправність
- Вміння користуватися вимірювальним та паяльним обладнанням, програматором.
- Знання елементної бази, елементних основ, електроніки, вміти розбиратись в технічній документації
- Технічно-спеціальна або вища технічна освіта.
Умови роботи:
- Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
- Місце розташування: в пішій доступності від м. Голосіївська
Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Запорукою успіху будь-якого підприємства є колектив. Основа DEPS - це команда професіоналів, які володіють великими теоретичними та практичними знаннями та успішно працюють в телекомунікаційній сфері. Фахівці компанії займаються постійним моніторингом ситуації на ринку, що дозволяє пропонувати нашим клієнтам тільки сучасні технологічні рішення і розвивати перспективні напрямки бізнеса. Успішне функціонування DEPS протягом багатьох років стало можливим тільки завдяки згуртованому колективу співробітників та їхній ефективній роботі. Основним принципом діяльності компанії є клієнтоорієнтованість. Це означає, що фахівці DEPS максимально враховують потреби клієнтів і партнерів, починаючи з їхнього першого звернення, закінчуючи гарантійним і післягарантійним обслуговуванням.
DEPS постійно інвестує в підвищення кваліфікації своїх співробітників, дозволяючи їм рухатися вгору по кар'єрних сходах, покращувати свої знання та навички, розвиватися разом з компанією. Ми заохочуємо атмосферу довіри і відкритості всередині підприємства, адже саме наші співробітники формують культуру компанії, представляють її на вітчизняному та міжнародному ринках. Це сприяє встановленню міцних взаємин і ефективній взаємодії як всередині підприємства, так і в роботі з клієнтами.
Робота в DEPS - це:
- Професійний розвиток всередині найбільшої компанії на телекомунікаційному ринку України
- Перспектива кар'єрного росту
- Згуртований і дружний колектив фахівців, які віддані своїй справі
- Гідна оплата праці, що стимулює до постійного розвитку
- Цікава робота, яка дозволяє розкрити потенціал кожного співробітника
- Стабільність і впевненість в майбутньому
Успішний співробітник DEPS - це:
Амбіційна і цілеспрямована людина, яка віддана своїй роботі і готова працювати на результат, просуваючи тим самим компанію на сучасному ринку. Ми високо цінуємо співробітників, які вміють працювати в команді і докладають максимум зусиль для досягнення загального результату компанії.
Ви можете стати частиною DEPS, відправивши резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
В резюме бажано вказати назву посади, на яку Ви претендуєте. Всі отримані особисті дані будуть розглянуті з дотриманням конфіденційності та занесені в нашу базу резюме. Як тільки в компанії буде відкрита вакансія, яка буде відповідати Вашим здібностям і побажанням, ми запросимо Вас на співбесіду.